Thursday, August 09, 2007

没有出Trip的日子

很是懷念從前常不在家的日子,就當是refreshment吧。

其實,小某對現在服務中的公司,實在有點不滿!有大公司的作風及態度,卻沒有大公司的規模。股價大幅下滑也不無原因!勸朋友一句,都是先不要投資晶x科x。

既然公司trade off 了我,又冇得出 trip。我決定再留意 Market。唯一值得我留戀的,是公司的 ISO system 和 production flow,叫做仲有o野學。同埋,有o的同事對我都算不錯。

正所謂,國之將亡,必有妖孽。請一堆 manager 返o黎係用o黎講o野,而唔係做o野。是不是所有公司都係咁?拿咁大份糧,又無膽背鑊,食蕉喇。

有問題,有冇call meeting呀?call meeting=solve problem?開會時,個個都好似去趁虛咁,分享會呀?開十幾個會都冇outcome同 conclusion。最後仲問返我有咩意見。大佬呀,我做o左一年engineer咋,個個坐係度都做o左十幾廿年,問返我轉頭,又係我自己 make 番 decision。咁我開會o黎做咩?開 show 咩?

No comments: