Thursday, December 25, 2014

Mobile plan in USA

估唔到,我喺香港無上網會瞓唔著o既一個人,喺美國可以忍受一個月都無手提電話。因為,我無幾可係條街度,返工放工都係開車,跟本就無咩需要 mobile internet。真係講都唔信。

但無 mobile 又真係好唔方便,例如:無導航,無google,無得 searching,搵唔到人又人地搵唔到你。總之就勁唔方便。因此就開始物色電話 plan。

AT&T - 大公司,貴,但 coverage 應該唔錯,行GSM,但 LTE 個 band 同香港唔到,所以香港手機拎到嚟係用唔到美國 LTE。
Verizon - AT&T o既死對頭,有好多人聲稱 coverage 好過 AT&T。但係行 CDMA,即係我要買過電話。
T-mobile - 有間中用下2蚊 per day with Candy bar 電話,我估係 2G signal,但公司收唔到,所以收佢檔。
Sprint - 唔知咩料,唔博囉。
US cellular - 聽講有無限 data,但係好都係 4GB 後限速。
Straight Talk - MVNO,即係類似香港o既兔仔台。佢有ATT,T-mobile,Verizon compatible plan。咁啱佢有個 promotion,$0.99 sim card kit,連 45 plan 一齊買就可以 free overnight shipping。$45 unlimited airtime, text and data,3Gb 後限速。

最終,我選擇咗 Straight Talk,一於就試佢,衰咗都係 $45 蚊。

星期六落 order,星期一先到,因為星期日係唔計數。

用落唔錯,公司收到,住o既地方收到,家姐度收到,我諗都應該收貨。但我部 Galaxy S3 收唔到美國 4G,iPhone 4s 無 4G,Lumia 920 又搞搞佢先用到 4G。(不過最終都整到)

S3 做到 tethering,iphone 唔得,920 又要搞餐飽先 share 到。

920 之詳解,請另見詳文。

No comments: