Friday, January 16, 2015

美國油站奇遇

又一美國經歷
話說小弟一心去入平油,去到 Johnsburg 的 BP 油站,眼見 $1.99。嘩!眼前一亮,不加思索就衝去入,仲要打爆佢唔該。(呢句係同自己講,因為美國絕大部份o既油站都係 self-service的)

咁第一時間仲要用埋剛剛登記好的 BP reward card 平多 $0.1 /gallon 啦,拉完張bp卡,問用唔用 discount,梗係用啦,就係等呢一刻之嘛。再拉張信用卡,waiting for authorization...等咗好x耐,仲有個女人老遠咁問我得唔得添。我話ok。睇佢應該係油站便利店的店員,出嚟打邊爐的。等呀等,等呀等,都唔知做咩 wait 咁耐,突然得咗,咁咪入囉。入完油。等攞 receipt。但係又咩都無喎,想keep番個 record 睇下自己行幾多同埋洗咗幾多錢嘛。成鬼日都唔出紙,好鬼邪,我成日都無紙出,香港ATM又係咁,美國入油又係咁。

既然無紙出,咁我咪走人囉。懷著愉快心情繼續開車。都唔知有咩咁開心。入油 = 消費,成日想入油 = 成日想駛錢,痴咗線...

返到屋企,又開飯。食飯中途,有人打嚟。問係唔係有架車行經 Johnsburg。咁咪即係我,即刻勁淆底,唔通 speeding,或者撞到人唔知!?呢次唔係咁x街嘛。Officer 再講,原來話我入油無俾錢!!!WHAT!?頂,明明係你個揼自己揼油,又關我無俾錢咩事。正常美國入油,有兩個 payment 方法:

1. pay outside/ credit/ debit
2. pay inside (cash)

方法1:拉卡,authorizate 到,問你揀 grade,拉油槍制,入油,彈槍,放翻支油槍,攞 receipt。
方法2:入去 cashier 講幾號油槍,先俾 cash,佢就會開油揼,揀 grade,入油,你先前俾底 $10,咁你就可以入晒 $10 油,如果你入得5蚊就想停,咁你就可以放翻支油槍,入想鋪頭,攞張 $5 receipt 同埋找番 $5 俾你。

咁我明明有拉卡,你就唔好開揼俾我喇,我鬼知你開俾我定張卡開俾我呢。咁唯有死死氣咁同 officer 對話,攞 ref. number 同電話,再打去油站約時間去俾番錢。

唔知的話真係俾佢嚇死,呢次先入咗唔夠 30 蚊油...

最爆笑o既係,經理房度仲有一堆未找數的 receipts。睇嚟呢個油站真係有啲問題。怪不得成鬼日都有架警車橦係度。我估都係呢個問題居多。

No comments: