Monday, June 18, 2018

尖卡

Dream Car

如果你問我,我心目中o既 Dream Car 係咩,我諗呢個問題都幾難答。
第一,我個人有選擇困難症,成日都覺得 opportunity cost 好貴,攪到做唔到決定。
第二,我呢啲窮人,到家陣都未試過買新車,又無咩試過揸其他車,實在比較唔到,齋吹話一架車好定唔好,實在無咩意思。
第三,性格使然,太多人鍾意o既嘢或者太多人有o既嘢,我就會由鍾意變成唔鍾意。而好多時我鍾意o既嘢都會有啲(或者不小)o既缺點。

不過,都想分享下我自己鍾意啲咩車。

因為香港係右軚o既關係,美國品牌完全喺我心目中建立唔到形象。唔係話佢唔好(其實我都唔知佢係好定唔好),當然佢有有好多代表作,例如 Corvette、Mustang、GT 等等。只係習慣上佢唔係我杯茶。韓國近年都有不少車,不過都唔會係我心水。

日本車呢,感覺都係實用性高一啲(即係平嘢啦)。你可以話,喂,你識唔識嘢架,家陣 GTR 同 NSX 二手隨時都過百萬港幣呀師傅。哪有錢,你老母。日本車,香港人點會熟呀!?對唔住,應該話我呢個又窮但又鍾意睇車o既香梘仔點會唔熟呀?要數大把車數得出喇。但要去到 Dream Car 嗰種層次,仲未到。

你話我崇洋都好,我心目中o既'尖卡'的確全部係歐洲車。但我心目中o既尖卡又唔會去到遙不可及o既地步,因為,太遙遠只會打擊自信,比如我唔會話我心目中o既 Dream Car 係 Bugatti 或者 Pagani 之類,連林保我都覺得有啲窄窄地。。。問題係,唔 practical,咩叫唔 practical?等如你唔會將自己個目標 set 做李嘉誠囉。。。你接唔接受到日日揸住佢周街走?無錯,嗰啲車係好撚夠霸氣,但變咗架車仲巴閉過我,功高蓋主,總之,係我 Carry 唔到架車喇,OK?

其實我o既 Dream Car 都係啲可觸及o既品牌o既。

Mercedes G-Class、Porsche 911 類 同埋 Lotus

G-Class 呢款車真係近幾年人大咗先開始鍾意。點解鍾意佢?一個字,型。咁多年嚟佢個款基本上無變過。呢款車最原本設計係軍用訂單,點知客人最終撻訂,攞出嚟賣巿場又受落喎。所以一直存活至今。佢未必係最好越野性能o既四驅車,但 G-Class 真係好撚型。

Porsche 911 類
我唔鍾意 Boxer、Cayenne、Cayman、Macan,因為太過成舊翻梘同埋太肉酸喇,我要有尾有成個保時捷線條的,所以 911 類係我o既 Dream car。呢個品牌,我真係喜歡咗好耐,點解話喜歡呢?因為我覺得呢個字比較含蓄,代表住我咁多年我對呢個品牌o既感覺。可能好多人覺得林保、法拉利等等大把車勁過佢。但我偏偏就係鍾意佢,唔係要係最大馬力、唔係要最快時速、唔係要最快加速,就係單純喜歡,就係咁簡單。記得細個第一次上網無幾耐,就係去 Porsche 個網頁 download wallpaper,嗰時覺得幾型,頂你,保時捷吖!雖然家陣無再出風冷新車,但我真係好想親身去試揸一下。

Lotus
其實呢,我對呢個品牌o既車款認識唔係好深,甚至乎佢連副引擎都係買豐田的。但,又係嗰句,我就係鍾意。聽講佢啲車係無冷氣又無風油軚。但我就係鍾意佢一個字,型。不過,聽講 Lotus 已經賣過幾次盤,由馬拉變成大陸老闆,睇嚟到我有能力嗰時佢可已經變得遙不可及了。。。

No comments: