Wednesday, May 29, 2019

HP N40L Microserver 狀況

唉,寫得呢遍都都係瀨嘢o架喇。話說個放喺香港個 server offline 咗好一陣子,到自己途經香港嗰時就親手會一會佢,點知俾我發現個 mac address 怪怪地,一堆唔知咩 FF EE 怪 number,上經隱約搵到話係個 onboard NIC 瓜咗,好喇,咁我之前有張 PICE lan 卡o架喇,咪用佢囉。點知落咗兩日機,佢突然無晒燈,成部嘢唔著,估計係佢個火牛都瓜埋,唉,仲等我突登買張 remote access card 嚟俾佢方便我 remote restart 添。無喇,家陣咩都無喇。

雖然我已經買咗部 DS418Play replace 咗部 N40L,但我仲認緊好唔好買翻隻牛去救翻佢。。。

No comments: