Tuesday, June 04, 2019

2012 Honda Accord 2.4L LX 換油記連精彩相片。

我都知成日都係得啲文字好鬼悶o架喇。呢次就加啲相喇。



由於我個人唔多鍾意 jack 起架車。所以就用個 ramp,包唔會札親自己。但又由於個 ramp 太斜/架車個 bumper 太低,要自制搭條木開上個 ramp 度先唔會刮底。。。




跟住就捐車底囉。原本有粒 nut 係 17mm,但我改裝咗加咗個 nipple 俾佢,方便我換油,佢叫 EZ-Valve,有興趣可以試下。


呢個就係我買佢o既原因,為可只要駁一條3/8" I.D.(即內直徑)o既膠管,你就會發現佢方便無比。。。



直落個舊筒度,唔駛滴到周圍喺呀師傅!
不過呢,換油隔都係避免唔到污糟。。。 

跟住就係入翻啲偈油入去,都係跟翻偈油蓋有寫 0W-20,我一般都買 Mobil1,實無走雞。成惠USD$23 5 qt.,油隔就用 M1-110/M1-110A。成惠好似 USD$8。我一般換油就順便換埋油隔,又唔係咩錢,無謂咁慳,油同油隔唔怕換得勤力啲。

另外我發現 transmission 底有滲油情況如下:


 再上網睇下,估計應該 transmission 出 intermediate axle 個油封滲漏,估計都應該自己換到,但似乎工程有啲大,所以等我再上網再入研究下先再算。




多謝收看。

No comments: