Saturday, April 16, 2016

Google Fi project and LG Nexus5X 小分享

話說為咗令自己無咁自閉,就決定親身試下新科技。

其實我都猶豫咗好很耐,MotoX style(pure) 定 Nexus5X。

MotoX Style 就大芒 5.7",3GB RAM 兼有得插 MicroSD,16GB flash storage,無 fingerprint sensor, 但全球 4G band 都有齊咁濟,USD$350。
Nexus5X,5.2" mon.,LG製造,2GB RAM,32GB flash storage,無得插 MicroSD,NanoSIM,fingerprint sensor,內置電,保證用到最新 android 系統,with Google Fi project 只要 USD$250

因為想玩 fingerprint,所以加上又平啲又玩埋 Google Fi project,所以就買咗 LG Nexus5X。

超快手,落 order,第二日就寄出,兩日後就收到,我估 Google 積咗好多貨。部機用落都順手,雖然 2GB RAM 但無窒機,可能因為我都無咩裝咩 apps。唯一小小唔滿意係感覺個 mon.比較用電,同埋佢係用 USB TypeC 插頭,即係我全屋啲 MicroUSB cable 都唔啱用,即時要 ebay 買多條嚟返公司差電。同埋,佢原裝跟嚟條 cable 兩頭都係 USB TypeC,我全屋都無一部電腦有 USB type C,有時走得太時代尖端都係會比較頭痕。

再講下 Google Fi,其實佢係 MVNO,意思係虛擬網絡服務供應商,即係香港o既兔仔台或者電訊數碼咁。而 Google Fi 就係用Sprint 同 T-Mobile network,可能無 ATT or Verizon 咁好,但對我嚟講都係無咩感覺,因為都無咩人會打俾我,同埋我公司反正都係收唔到。仲有個好處,就係佢可以自動 VoIP by wifi,即係無 mobile signal,只要有 wifi 上到網佢都一樣收到 call,咁我喺公司一樣收到 mobile call,不過都係嗰句,都係無咩人會打俾我。

之前我用開 H2O wireless 就 $30 包 500MB data,無限 text,voice 仲有埋 IDD 免費打返香港。做埋自動轉帳仲有九折,實收 $27。用唔晒啲 data 仲可以 rollover,其實都唔錯。
家陣 Google Project Fi 就 $20 basic plan 包無限 text, voice,另加 $10 就包 1GB data。但佢玩法就更公平,就係用唔晒每 0.1GB 退翻 $1,用多過 1GB 就每 0.1GB 收你$1。好君真!佢仲有個優點,就係有 data roaming 都係照扣你 data plan,不過就可能得 256kbps/3G 速度。等小弟五月去完台灣、香港試過之後再補翻個報告喇。不過要留意,佢係要收稅同勁多雜費。即係仲要收你$3.29 每個月,即係同 H2O Wireless 比就係多咗 $6.29。即係我每個用如果用小過400MB data 就係機會平過以前喇。

以今日計,個 plan 就仲有7日就完今個月o既 cycle,我只係用 0.12 GB,睇嚟,真係可能平過以前。

No comments: