Wednesday, October 03, 2018

轉台不似預期之陰魂不散

話說小弟兩個月前,即八月,由 Google Fi 轉台去 Walmart o既 FamilyMobile。以為大功告成,點知,佢原來八月轉台嗰時收咗我兩次錢。

第一次 charge 係由我 online 做 activation+transfer number 所引起的,但由於當時久久不能成功轉台,故我打去 CS 問佢搞咩兼再做一次轉台,咁佢就再 charge 多我一次月費,原來以為佢會自動取消第一次o既收費,或者順延一個月才 renew 個 prepiad plan,好顯然係我諗多咗喇。咁我咪又再一次打去 service hotline 去追討多 charge 的費用。由於我啲英文好水皮,第一時間就想同 CS 玩 chatbox 去搞 refund,可惜,逢係關於帳單,錢銀嘅都要你打去 CS hotline 度處理。好喇我硬住頭皮打去 CS。除咗我英文屎,仲有就係我肯定佢啲 CS 係印度人接聽,因為 FamilyMobile 啲 CS service 已經外判咗俾 Tracfone,出名地差。。。

好喇,第一次打去,佢話 check 唔到有 double charge 喎,叫我去 bank/credit card 度處理。。。唉,我 system 都睇到俾咗兩次錢,點會無 double charged 呢?但係佢死都唔同我處理,淨係識得叫我 contact bank…無功而還。

食完晚飯,心有不甘,再打去 CS 度問。咦,呢次呢個 CS 好好喎,佢都話見到同一個 number 同一金額 charge 咗兩次,佢都同意係收多咗錢,可以 refund。個心即時鬆一口氣,等佢個 system load 啲資料出嚟等到天荒地老。。。最後對埋個 credit card 最尾 4 個數字,就話 ok,等 3 至 5 business days 就會過數,咁我滿心歡喜咁等喇。

點知,等下一日,等下又一日,等咗成個幾禮拜都唔見到 refund 嘅?

如是者我又硬住頭皮咁又打多次去 CS hotline,又重覆一之成個 case 俾佢聽,呢2佢又一樣好順利喎,又係話見到同一 service number 同一金額 charge 咗兩次,同意 refund。又係同 credit card 尾 4 位 number,加一陣佢 load system 嘅時間,3就話 ok 啦,又係 3 到 5 business day 先會過數,呢次仲俾埋 transcation number 我添,我亦問佢有個 case number 等我有喵問題可以 reference 或者 follow,佢就話無開 case number,因為都做咗 refund, problem solved,所以無 case number。佢話有問題就再打去 hotline,有 record 喎。好啦,無奈地停多佢一次喇。

今日,我終於係 myfamilymobile.com 見到個 refund record,同時間,credit card 都終於出現咗個 $56.xx 嘅 credit。

睇嚟,我又可以準備搵 plan 轉了。

No comments: