Thursday, June 11, 2015

捉鵝(仔)小分享

上個禮拜,終於俾我生擒鵝仔。其實呢次係第二之喇。 話說大本營的草地經常有唔同的動物經過或逗留,最近呢期就有鵝同鵝仔。咁我呢啲城巿人梗係想玩下佢地同佢地玩下。原來啲鵝可以係好惡,尤其你攪佢啲細(廢話,比著有人攪你啲仔女都博老命啦)。我明知大鵝識飛好難捉,咁我就唯有向啲唔識飛o既鵝仔下手。由於鵝仔唔識飛,大鵝會照顧鵝仔,唔會自己飛走。每當我走埋去度,細鵝會逃跑,大鵝就會裝凶作勢,伸開對翼,仲會呼呼咁叫,想嚇走敵人(我)。咁我當然就唔驚喇,你唔走信唔信連你都捉埋呀嗱!每當佢地走落水我就會無佢辦法(唔通我跳埋落水咩)。 之後我就諗計,趕佢地去陸地方向,唔俾佢地走去湖度,然後就將大鵝同細鵝分開,咁細鵝由於體力有限,跑多幾步就會趴低或者走去小草埋扮睇我唔到。咁我就好易就生擒鵝仔,哈哈。我一手捉起佢隻腳。點知趁我背向佢嗰時隻大鵝居然飛起襲擊我,我仲俾佢抓傷添,隻手流血。不過,我捉到鵝仔真係好開心。最後,我梗係放翻佢喇,我只係想證明一下我個方法 work 唔 work。 原來,鵝仔潛水都幾叻。但佢地係陸地就比較輸蝕。 另外,啲鵝唔係好敢再嚟後花園遊玩,好處係小咗好多鵝屎。

No comments: