Monday, June 01, 2015

我的(新) notebook Lenovo X230

話說小弟終於有部 notebook,我是從 Craigslist 尋寶回來的。

小弟離鄉別井後,一直沒有自己擁有一部專屬電腦,只是常常流動的使用老婆的 HP 發燒 notebook(佢成日好鬼熱,個風扇成日都好似開 turbo 咁都散唔到熱。仲有就佢個入風位做到超差,你平放張枱度佢都會自動 overheat 到自動關機,你話我起唔起火,所以我成日都同人講千其唔好買 HP notebook,買 dell 好過),或者係姐夫家的 chromebook 或 dell。當然,我老婆部 HP 係平機款,但我都係覺得唔應該會過熱,枉佢仲係 HP 產品。

講翻我部 notebook,佢極度新淨,最終賣 USD$400。Config. 如下:
Intel i5 3320M 2.6GHz
4GB ram + 4GB ram (upgraded by seller)
Samsung SSD 840 EVO 250GB (upgraded by seller)
USB 3.0
Fingerprint reader
Bluetooth 4.0
Webcam
HD4000 display
12.5" 1366x768 monitor
Ultrabay Series 3 docking with DVD-RW
6 Cells battery
another 6 cells spare battery
Notebook bag

部機仲有 3 個月保養!我知道呢部機唔係新機,佢仲係兩年前o既機款。但係呢個 config 對我嚟我好似真係夠用,同埋,佢已經係 SSD,真係開關機真係爽爆炸,同埋,個指模開機真係好過癮,辨認率十分高,直頭一揭起個 mon. 就可以 scan fingerprint 開機,入到 windows 仲可以自動 login 埋添。我用咗兩個多星期,真係無咩投訴。速度一流,又唔熱,又暢順,又無咩嘈音,又輕,仲有我好 like o既小紅點。唯一投訴就係佢個 keyboard 係無 backlight 的。又可以重拾 IBM Lenovo X series 啲情懷,真係好開心。

唔知,呢部機我會用到幾多年呢?

No comments: