Friday, June 17, 2016

奶茶咖啡之我感

睇到有 blogger (本來想寫 blog 友,但問題係我留意佢個 blog 但人地未有睇我個 blog o既習慣,夾硬屈咗人地變成我o既朋友好似於理不合,所以都係寫翻 blogger) 話要戒咖啡因,特有所感。

小弟接觸咖啡因都不小,近呢半年都每日至少一個 coffee mug o既分量o既咖啡。相對咖啡,其實我更鐘意奶茶,n 年前個肥仔樣就係每日一杯奶茶,仲要有時係茶走,再加上星期五同朋友或同事去飲酒吹水,吸收大量熱量但無做運動,唔肥就有鬼了。

其實,我自己嚟講,奶茶、咖啡唔多可以提神,因為我飲咗咖啡都一樣會恰眼瞓。只有紅牛才能令我唔瞓覺。

仲有,我有個習慣,奶茶咖啡檸茶檸水全部走甜。目的就係減小吸收無益o既糖分與及扮型,同埋,無糖你才可以真正飲到奶茶加啡係咩味。其實奶茶咖啡對我嚟講係一種生活態度,唔知點解釋(離港後無得飲,只因呢度食肆整得太難飲,自己沖又沖得唔好飲,即沖嗰啲又甜到傻,寧缺莫濫,唯有唔飲,呢啲先係生活態度!)。但都唔知會唔會其實好似食煙啲人咁,上咗癮而不自知而矣。

當你覺得 Starbucks 其實唔好飲o既時候,你o既生活態度就從此而來。

No comments: