Sunday, June 26, 2016

今日都要加班返工!

今日係小弟鐵婚週年記念。當年落雨,今日亦落雨,好配合。

然而,我今我居然要加班,今日係星期日,因為係公司的 year end,公司為防止因為無 engineer 在場無人做 engineering approval 而導致無人處理 production on hold 而導致做唔到 quarter end + year end 條數,因此就要 engineer 返工。而公司亦好好人,補返假俾你喎。

當然,昨日同今日的加班是我自願的,目的就係想儲翻啲 compensation leave。但其實都係一日換一日,無特別著數,或者叫做著數咗 flexibility。

每次要加班,加上今日o既特喇日子,實在不得不令小弟再次思考,究竟我在做什麼?咩嘢o既 priority 高啲?

為咗 remind 自己今日o既心情,特此一記!

2 comments:

塘人 said...

唔係掛, 週年記念返工唔怕後門開花?

loveckw! said...

小弟內人都同意我返工o架,因為儲假遲啲去西雅圖行一轉。