Saturday, March 10, 2018

小小想法 - 朋友

我一直都有個想法,或者你可以話係發白日夢,就係我希望自己個朋友圈o既朋友大家 share 自己的財務狀況,目的,除了互相比較,就係互相學習,希望大家就係透過比較,激起大家都落後o既恐懼,同時大家可以努力向前,一齊提高生活質素。人,無可能識晒所有嘢,友情o既嘢,真係無計o既,你會願意分享,你付出咗o既,或者兜咗圈條路行遠咗o既,你都唔想你o的老死要浪費時間或重覆經歷。

朋友間,有的生活比較輕鬆,有的生活比較忙。我理想o既朋友係可以大家一齊都向前,有時間的就多啲做分析做資料搜集,幫助比較忙o既朋友,可以一齊分享到各朋友間o既經驗或成果。當然,最終朋友有無得益,都要睇佢自己有無身體力行去好好利用朋友的經驗同分析成果。起碼,自己有份盡力,對得起朋友。如果我真係有能力,貼埋錢俾朋友又有何不可(又係度發白日夢)?

當然,好多人都話。別人的經驗,即使你學著嚟做,都未必有相同或相近的成果。因為人地際遇同層次同自己相差太遠,學也學不來。所以點解我會話喺我o既朋友度咁做呢?因為,大家都係屋邨仔,大家一齊成長,大家都知道大家o既背景狀況同為人。我相信基於以上的條件,朋友間o既經驗應該可以有所得益。

可能有人會話,超。。。你啲朋友圈咁窄,衝唔破個層次,咪又係發唔大財。
我朋友圈o既想法並唔係話圍威喂咁,固步自封,而係喺朋友間無私咁資訊同經驗交流或分享。

另外,我亦希望,朋友間做到一個生態圈,就係工程、IT、會計、Marketing 都可以互相補足,一搵人幫手就即係有人幫到手。去到有錢一起搵。係唔係好理想(白日夢)呢?講到尾,可能就係信字。

你問我朋友多唔多?實在唔多,大部份朋友都曾是同窗。大概因為讀書時期未被世俗污染太利害才容易建立互信同友誼。當然,出嚟做嘢識到又做到朋友都有小小,但實在唔多。而我,稱上朋友就堅係朋友,喺會去到無私 share 嗰種。

鳩噏完畢。

No comments: