Tuesday, May 08, 2018

MX-5 Wiper Change 換水撥手記

話說早排 Costco 有 Goodyear Wiper 特價,好似係減兩蚊,成惠五個幾一支,咁咪買兩支俾架 MX-5。因為都睇過舊嗰兩支條膠都係爛咗,唔係好撥得乾淨。加上上次o架 Accord 用得都正正常常,所以咪諗住買翻佢嚟用。

去到嗰度,揭下本書仔睇下o架車個水撥個 size 係咩先。

咦...

點解無 2011 年款個 Size o既?咁奇怪?

咁我咪又上網搵下囉,哦,兩邊支水撥都係 18 吋,咁咪二話不說咁攞住兩支 18 吋放落架購物車度喇。

唉,我寫得出嚟,故事梗係無咁快完結喇。

到我換第一支司機位嗰邊個水撥,Yes,easy,攪掂。但到我換第二支乘客位嗰時就,好喇,換好再拍翻底支水撥時。。。咦?點解有一邊唔胋玻璃o既?心諗,仆街,中咗招添。



我再睇個說明書三次,睇到佢話如果唔 fit o既話可以用裝個 adapter。無論說明書同 website 都講到似層層咁,即係講到用咗個 adapter 就藥到病除咁款。咁我咪發個 email 去佢個 CS 度問佢攞個 adapter 囉,唔駛錢佢寄過來的。



好啦,過咗三四日,收到個小 package,個 adapter 到咗,咁我咪即係裝上去試下喇。結果都係無咩作用,都係有一邊唔伏咁。可能最原始嗰款反而係最 fit。

仲有,其實換水撥其實係可以淨換條膠,唔駛成個支架都換。我呢,雖然換咗 Goodyear 水撥,但原裝個水撥係無扔度,有咩事都可以用翻嘛。我就係有鋪儲嘢o既癮。。。

No comments: