Thursday, January 25, 2007

繼續忙的一天

update 下o的 doc...
放下 on-hold o既 wafer lots

又要準備寫 program o的o野。

返到屋企就立刻整番個 fax 機!唔知係唔係 pccw tune 過o的 signal!話說我係網上爬(斷纜後更加冇改錯名)的用戶,加埋屋係插o左三部電話,一直都相安無事。自從一個月前,發覺成日斷線,咪 call 人出o黎整 lor。

到o左o個日,條茂利打o黎話想早o的上去整。見阿媽係屋企,咪是旦喇,俾佢上去整。查出原因話係 fax 機影響,但又查不到 root cause,話可能o的線老化,令信號唔穩定喎。最後叫佢俾低o的線都話冇... 算喇,咪自己換 lor。點知我今日自己換完都係唔得。心想唔通老豆拉o既線有問題?左試右試之下,發現加個 filter 落去就咩都解決晒!DLS!有冇搞 L 錯呀!我都 check 到喇!阿師傅大哥你 check 咩 L o野o架?就咁我就攪o左成粒鐘!

好彩,我整得番!

再去阿鋼度幫佢夾過條 Lan 線。 HKBN o的師傅又係抵被人柄,鋪鋪夾線就淨係夾四條芯!永遠個插頭就包唔埋個白色膠皮,實易斷喇!