Wednesday, January 17, 2007

死唔信邪...

今日以 HKD$1.74 再次做 2x8x.HK 的股東,希望能夠於公佈業績前賺十個巴仙以上。

今早開完早會,有個同事走過來問了我一下,說:你係唔係澳洲返o黎o架?我個心都想話係!但當然唔係!我便答:唔係呀,點解咁問o既?佢再問:咁你係邊度返o黎o架?我答:我都冇出過去讀書。

不其然一想
1. 我個樣似西人咩?(應該唔係)
2. 我似 ABC/半唐番?(都應該唔係)
3. 咩係本地生不可以在這家公司工作咩?
4. is oversea study a must?
5. 我係唔係需要出國留學一下呢?

這幾個星期,我不斷的想打俾阿爺。不是想講什麼,只是想問一聲:吃飽飯未?對!這句話一說便說了十多年。以前阿媽成日叫我得閒就打俾阿爺,咁我得閒都有打,不過都覺得自己做得很不夠。聞說阿爺從不欠錢,又好怕欠人錢的,對錢都算是緊張的!但臨走前居然問,'o的錢夠唔夠俾威仔擺酒'。每次想起這句話,教人怎會不鼻子一酸?

那一天,我以為自己會忍得住,發覺,都是不成!