Sunday, January 14, 2007

休閒的星期六

今日原本想去參觀嘉峰臺,看來也是去不成了。

尋晚打開櫃子,才發現我有一個多禮拜沒有把頸鏈項上!唉,什麼也不記得了。

由於太悶的關係,尋日去礸石山的 Hollywood Plaza 兜了一個圈。為的是去電子遊戲機中心玩樂。用了港幣八元打機,但車費卻要 HKD$6.5 (85M) 和 HKD$ 6.1 (286M)。即是 HKD$12.6。這次消滅時的成本比目的還要貴!Efficiency 係勁低!荷里活廣場冇咩點變,唯獨是 KFC 關門裝修。那搖控的直升機好很過癮,但係又唔捨得買!才二百多元啥!我在何時變得那麼手緊的?

最後,我用了二十元去 Italian Tomato 度買了一個雙球雪糕。係芒果加 Rocky,我o既評價係...













好似 Kida Garden 好食o的。

由於 MSN 個 Live! spaces 勁慢!我決定放棄它!轉投(用番) blogspot。

No comments: