Wednesday, February 18, 2015

睇牙醫 and 美國食誌 - 富麗華大酒樓

話說小弟情人節早上跟車尾去睇牙,反正公司保險有 cover,見個有人甩底無去睇,咁醫生又有時間肯睇我呢個新 case,咪檢查下啦,順便洗埋牙。照埋 x-ray,佢話牙縫位可能有駐牙,話:一係就定期 check 住睇下有無嚴重到,一係就越快處理越好。咁我咪睇下有咩 time slot available。

嘩,星期四有位喎。但。。。邊有人大年初一去整牙o架。雖然我呢啲好現代化,但都係覺得唔夠大吉利是,所以改做星期六,是旦喇。

之後就去咗一間叫做富麗華o既酒樓食晏,英文叫 Furiwa。地方尚算整潔,侍應反應都叫幾好。裝橫就。。。好有八十年代 feel,其實都值得一看。但食物就真係好一般,點心味道方面我可以俾合格,但賣相就一般,佢雖然係推車仔,但好肯定係為咗慳成本,無開蒸氣,啲點心係唔熱!!!仲有,啲推車仔o既後生仔囡係講英文,你都無話唔好笑。叫咗三碟炒嘢,賣相奇差,味道十分一般,仲有一碟乾炒牛河變咗叉燒炒河,咁都嚟得錯!?定以為我係西人唔識得分咩係牛肉咩係叉燒?

總括嚟講,我唔會話我永世都唔會再試,不過可以的話,真係可以唔去的話都真係唔好去,又貴又唔好食,味精重就預咗,但我會話另一邊唐人街嗰兩間我會覺得好食啲囉。

仲有,去咗一間叫新華o既食肆買燒肉同燒鴨。燒肉可以,但半邊燒鴨點解可以無咗隻鴨翼?你唔係偷咗我雞仲可以係啲咩?其實我最唔鍾意中國人有時候做生意真係太唔老實,唉,身在外國,自己人都要呃自己人,怪不得有能力都唔想住係 Chinatown 附近,實為中國人之悲哀。。。

No comments: