Monday, February 09, 2015

Project Management Professional, PMP 考試之小歴程

呢個PMP真係終於考到。由香港教到去美國。最主要係自已太懶,而 prometric 又真係可以讓你一改再改個考期。最終我都係搞到一年期限將到,改到無得再改先迫到自己去溫書。最終都無見識過香港考試局個考場添。

其實,成個過程最難係填 application 嗰 part 與及要坐係度四粒鐘做晒 200 條題目。之前 CISA 又係四粒鐘。每次做完四粒鐘都有啲好似心力交瘁咁嘅感覺。

喺美國渣咗成粒鐘車先去到個 centre,人影都唔多隻。個試場懶巴閉,錶都唔可以戴,又要搜身,又要清空所有 pockets,外套就一係著住入去考試,一係就放底係出邊,記得要帶有相同簽名嘅ID,美國就帶個 driver licence 就無問題啦,如果係香港,HKID 係唔夠,因為無簽名,要帶張信用卡先有簽名,或者帶 passport。其實對簽名呢家嘢真係多鬼餘。不過你要考就要順應呢啲硬膠嘅制度。

其實做四粒鐘啲時間都無咩剩,我得番唔夠 15 min. 去 review,我一開頭諗住以為有一個鐘頭剩可以早啲收檔,點知都係啱啱好。

呢次合格都唔知係唔係算好彩,有一個 domain 係 below proficient:

Initiating the project                                    Moderately Proficient
Planning the project                                    Below Proficient
Executing the project                                  Proficient
Monitoring and Controlling the project        Proficient
Closing the project                                     Moderately Proficient

綜合嚟計,
PMBook,無時間的話可以唔睇
Rita 本書,做晒佢啲題目,仲要睇埋解釋,唔明就再睇下書。
多做練習,我係淘寶買咗啲題目,不過都唔夠時間做。佢會送埋個 simulator 過你,不過啲答案係無解釋。作用好似唔係好大,但買個安心。
我覺得最緊要記得 process 同  tools 嘅先後次序。

以係我係溫書時有參考過嘅網站
http://www.pmexamsmartnotes.com/my-pmp-brain-dump/
http://edward-designer.com/

另外,我仲有個 vce,不過唔方便放出嚟,如有需要就留個言。

No comments: