Saturday, February 28, 2015

Blog 文章數目上升

可能美國生活比較平淡,沒香港那麼多煩擾。工餘時,可以平心靜氣的閒賦在家,寫 blog 發嗡瘋。

睇人地o的 blog,講到走水貨同道德問題。小弟以前在港工作,每個星期都會到國內工廠開會,廠內同事不時也會托小弟購入些日用品,包括奶粉,甚至 iPhone。當然,小弟都係義務幫佢地買入並帶回內地,不涉及賺錢成份。

過關時,當然也會看到在羅湖出關後一大堆人向你埋手收購奶粉及香煙。每罐收購價印象加 廿幾三十蚊。我第一個反應係:吓,火車票都補唔翻,我幫你走貨把鬼呀!仲要香港人大把人都買唔到奶粉,我仲要為咗嗰廿幾三十蚊,做一啲自已都痛罵的行為,點都講唔過去。但今日突然一想,自已有時都會喺美國走水貨返香港,Lego、手袋等等。。。咁我咪又係走緊水貨,同走奶粉係性質上無咩唔同。都係搵錢,跟本就無分別。可能,走奶粉個 profile margin太低,又辛苦,又有機會被人歧視,所以覺得回報同付出同潛在風險不成正比,所以先無走到。我突然諗,如果啲人同我講 on top 每罐加 100 蚊,我又會唔會心動呢。

No comments: