Monday, March 02, 2015

Apple Watch 之我感

小弟也算是半個果迷,細細嗰時已經好鍾意彩色o既蘋果 logo。好記得中三嗰年,香港嗰時仲會係會展搞 MacWorld Expo,我估多人都唔記得囉。好記得嗰時仲有款 product 叫 Virtual PC,唔係家陣 software o既 Virtual PC,而係專為 Mac 機而設o既一張介面卡,插咗佢入 Mac 電腦就可以模擬個 x86 environment 去裝 Windows 95。你都咪話唔犀飛利。仲有,就係 20th Anniversary Macintosh,嘩,嗰時簡直係驚為天人,你諗下,當全世界都用緊CRT mon.,notebook 都未流行,居然有部 LCD mon. o既電腦,仲有個圓筒形o既 sub-woofer。簡直令我個呢個靚仔趨之若鶩,一世都記得,唉,iMac 喎,Design 計跟本就無得同佢 fight!我仲幾個同學一齊拎咗勁多 survivor,又衫又筆又襟章,仲有大大個 Apple 黑色底,彩色蘋果 logo o既紙袋,真係型到爆炸,雖然無蘋果電腦,都拎佢個紙袋嚟扮 mac user。

時至今日,我都叫做有過 iPod mini,mac mini,iPhone。第一次買 iPod mini,好似係一千六百幾,仲係 aluminium case 銀色4Gb,係小弟平身第一件蘋果產品,買嗰刻係好興奮,但熱情勁快退卻,因為我唔多鐘意佢個 iTunes。

Mac mini 呢,嗰次我係買二手,但仲有保養,condition 仲好好,返到屋企先發覺我屋企個 mon. 係無 DVI,得 analog,仲要無 usb keyboard。即時呆咗,因為無得玩...好啦,終於搵到 DVI,又搵埋 USB keyboard,用落,好似又無我想像中咁好用喎,啲人之前講到神一般咁好用,唔知係唔係被 Windows 塗毒得太耐,對住個 MacOS 真係用唔慣,仲有幾個死症。第一,佢真係有啲熱,個散熱唔係幾好。第二,即係我 boot 去 windows 或者 virtual windows 個 user experience 太唔理想,我唔覺得細妹會用得慣、太慢同 lag。第三,我細妹要係電腦度睇電視,PC 就好簡單,買隻高清 TV 手指兩百幾蚊就搞掂,Mac 機專用的TV tuner 無六百幾八百蚊都唔駛諗。咁你叫我呢個窮工程師點轉系統呢?玩咗都無三個禮拜就賣番出去,仲有錢賺添,就咁就結束咗短暫o既 mac user 生涯。

時至今日,成日都想心思思買部 iMac 用,但真係怕又重蹈覆轍,買番嚟又唔啱手形,所以我好主張電子嘢買二手,降低'試用'成本。唉,真係由細到大都買唔起蘋果電腦添。

時興 wearable device,我都唔執輸,有條 Jawbone UP2,其實佢都叫唔錯,佢計步算幾準,監測睡眠狀態都幾令人滿意,基本我無投訴。家陣,周街都有,咩 fitbit,小米,jawbone,nike,addidas,總之一大堆唔同品牌都做緊唔同款但功能上基本上無分別o既產品。

萬眾期待,Apple Watch 即張發佈。但小弟覺得佢唔夠 amazing。有兩個致命原因:電力繼般能力不足;第二,佢居然無 GPS,要靠 iPhone 去收集 GPS 訊息。如果我有現在巿面o既健康手環,我實在未有衝動去買隻 Apple Watch 來看個究竟。反而我更鐘意 Moto360 個圓形設計。如果 Apple Watch 係圓形 perfect 了,有齊錶應有o既 iconic shape 同扭制。

如果 Apple 早兩年出呢隻錶o既話,我可能唔介意佢係方形,但家陣 Sony,Samsung,LG,Pebble,各大大小小的公司也是四方形,Apple 係外形上未能第一時間同其品牌做到與別不同。反而,Moto360 外形上不走大眾路線,相對比較突出,當然,我唔排除佢個圓形 mon. 係用翻 n年前佢 Moto V 個圓形 mon. 技術,我都真係想有識之仕話翻俾我聽係唔係。

GPS 我覺得好緊要,因為我如果去跑步踩單車做運動係有機會唔帶電話,你有 GPS 咪可以做埋 tracking,知埋我跑幾遠同跑幾快。但你要 link 埋 iPhone 先做到的話,sorry,我諗我呢刻未有衝動去買囉。

No comments: