Sunday, March 22, 2015

Credit card

唉,去咗美國都成四個月,都未有一張 credit card。

之前試過去 Chase 開戶口時順便申請埋 credit card。但無幾耐就 send 翻封信嚟話唔批。我 x 吖!我喺香港嗰陣,信用信多到爆炸,真係車都碌到o架翻嚟。家陣喺美國居然申請唔到!真係既唔方便同自信頓時下降。入油又唔方便,又唔可以 online 買唔到嘢,唉,總之就勁唔方便。

早兩日,突然間收到有一間信用卡公司話 pre-approval。心諗,點解你會有我個名同地址呢?之後,係個名度透露咗小小玄機。原來係因為我 online banking 去交過老婆張信用卡數。被信用卡公司 capture 咗我個名同 checking a/c,估計佢就跟手 check 我 credit report。佢就膽粗粗咁 pre-approved 一張卡俾我。真係巴閉,佢批 USD$500 俾我咁大把,唉,真係人離鄉賤。唔係為咗儲 credit  score,真係彩你都有味。 保持自己宗旨,唔批我信用卡者,永不錄用。看來我同 Chase 信用卡都係無咩緣份。

No comments: