Thursday, September 27, 2018

發噏瘋 - 講普通話啲人聰明啲?

真實故事,非道聽途說。

話說小弟的一位姨甥升上芝加哥一間 L 字頭的私立大學,今學期選修了一科中文科。老美o既中文科好顯然會多數由一些以國內普通話拼音名字的人授課。根據姨甥所述,那授課的人出言道,懂中文,講廣東話但唔識講普通話是比較蠢的。

我聽到就即是無名火起,尤其我呢啲近年突然香港意識強烈o既中年人。

我即係同我老婆講,屌,咁撚巴閉,走嚟美國教書替死呀,返去建設祖國喇。

早兩日再去搵去佢個貴寶號,睇下佢有咩優質論文或文章發表,點知咩都搵唔到。連 ext. no. 都無個,實在有點令人奧惱。

我一般都唔鍾意主動挑起事端,正所謂,對人以寬,律己以嚴。我呢次我實在抵唔住頸。各方各地文化各有差異,有長有短,多點欣賞或理解差異o既因由,而唔係純粹把現像作出非黑即白分類。唔通你呢個授課人員仆街我就話成間大學啲人都係仆街咩?唔係吖嘛!講嘢都唔撚科學。

認識語言係認識一地方文化的重要元素,如果你硬要吹噓自己因為講普通而自覺比別人優勝或聰明的話,我會為你同要上你課的莘莘學子感到好可悲。

No comments: