Friday, July 27, 2018

期權有感 - 0006.HK 電能實業 - 貳零壹捌年柒月

忽然驚一驚,唔係驚蝕, 係驚賺少咗。點解咁講?

0006.HK 業積公佈,無咩特別,我唔多識分析,只知佢賺緊錢又無話咩倒退。未致於要立刻清掉手上股票。但係突然間諗起一樣嘢,而呢樣嘢係成日揮之不去,就係私有化或同長江基建合併。之前只揸正股,私有化同合併我基本上無仼歡迎,斷估都會對股價有幫助。但家陣我 short call 緊佢,即係唔睇好佢會升。

萬一,萬一小超人佢真係突然玩嘢(佢又話唔會再提私有化),又重提私有化或者合併,股價實會衝上去,咁我啲 short call 實會被人行駛喇,咁我呢次o既 time cost 就大囉,等咗咁耐但係賺唔到上升o既成果。

尋日公佈派息 0.77 每股,8/23 除淨。如果無事無幹,即係又多咗 0.77 做 buffer。

媽。。。我好亂呀。

No comments: