Friday, July 27, 2018

美股號外 - 第一次買入 FACEBOOK

喺仲未出到美股之旅o既下集,我已經急不及待咁出呢篇號外。

燈登登凳。。。

就係 FB o既股價喺 2018/7/25 after market 時段跌咗 20%!即係低見 $174。如果騰訊又係跌 20% 就好囉。

我業積都無睇,第一個感覺就係巿場過份反應。收巿前先創完 historical high,after hour 就 drop 20% ,有無咁神奇呀?你話業積不似預期,咁 FB YoY 都有好大增長喎,QoQ 可能係放緩,但係,佢仲係賺緊錢喎,稍為賺小啲就跌廿隻,咁呢個世界好多股票咪要拎去堆田!?

老實講,我雖然係 FB o既用家,但唔係 FB o既 fans,我其實唔多用,最多係用嚟八下啲朋友o既動向,自己就好 L 耐都無 update 囉,就係唔想被人知囉,保持神秘感嘛(鬼得閒理你咩,你以為自己係咩呀?),亦唔鍾意周圍曬自己o既相囉。人地 tag 咗我都會 untag 嗰種。就係唔被人 collect data。我連 FB app 都無裝,幾徹底。

話說回頭,我鍾唔鍾意同 FB 賺唔賺係兩會事,無謂同錢作對。所以,見佢 drop 咗 20% 加上我唔信佢聽日就執笠,決定瞓身入五股咁大把。睇下我可唔可買到佢執笠。

仲有一單 news,就係 FB 用 FB Hong Kong o既名義,係杭州想注册開公司做 research centre,注册資本為 USD$30M,本來暴晒光話批咗,但聽聞國家級o既信息產業部得悉事件,認為地方政未有充份通知上佈及請示,固被突然剎停,撤消已批o既注册申請。我覺得呢個先係最大o既小插曲。

一開巿就以 175 買入極小量o既 FB。且看你如何幻變。

特此一記。

No comments: