Wednesday, July 25, 2018

收放自如 - 咖啡

我要飲就飲,我要唔飲就唔飲!

家陣返工晨咁早,五點十分就要起身。唔夠瞓似乎係常態。

小弟其實平身最怕唔夠瞓,同我一齊住過 hall o既老死就知,我一唔夠瞓就燥到無朋友。加上,如果返工無咩嘢做的話,即使係睇 online course,都會好易恰著,所以就用咖啡提提神,慎防釣魚。

雖然我唔係咩咖啡師,更加唔會一索就知係邊樹嚟o既咖啡豆,但都有丁點的口味偏好。奈何,喺家陣間公司,就俾我遇到平身飲過最難飲o既咖啡。你可能會講,喂,啲咖啡唔新鮮,煲咗好差耐,唔好飲係正常o架喎。咁我咪動手 brew 一壼新鮮o架囉。挑,一樣咁難飲。又苦又澀,有色又無味,真係曠世奇啡!

咁我自帶私伙o既即沖咖啡囉,飛沙走奶,仲驚死蝕底咁,人地落兩茶匙,我落兩大湯匙,目的係想攝取多啲咖因以防眼瞓。起初無咩問題,點知二個星期後就開始頭痛,仲要係固定朝早八點幾鐘就開始痛,下午放工就無事,痛到有啲失平衡o既感覺,有時頂唔浦仲要食止痛藥頂一下。思前想後,如此定時的頭痛,肯 L 定係同公司有關!排除風水、電磁波等等啲似是而非o既原因後,估計係因為攝取咗太多咖啡因而引起頭痛。

所以,就即時停飲咖啡睇下有無幫助,順便測試一下有無咖啡上癮。

如是者,無飲兩星期,果然無再頭痛。同時間,亦唔覺得自己有上癮或者戒斷症狀。

其實我日日都仲有 keep 住飲綠茶,聽講綠茶o既咖啡因都唔小,唔知真定假。

Anyway,等此一記。

No comments: