Tuesday, July 10, 2018

Google Fi project

其實呢篇我想寫好很耐,睇翻呢篇 draft 個日期係 2016 年 6,都成年半之前。

之前我都有篇 blog 文有輕輕提過 Google Fi。見呢期無咩嘢寫,就再詳細小小寫下 Google Fi。咁其實 Google Fi 係咩家伙?佢實情係一間 MVNO,即係 Mobile Virtual Network  Operator,亦即香港所謂o既虛擬營運商,再講白一啲,就好似以前香港有間叫做有啲名o既電訊數碼o既兔仔台(喂,你咁老餅o既?好耐無聽過喎,咩嚟o架?),又或者係家陣香港寬頻o既流動電話服務。以HKBN 個 mobile 嚟計,其實佢包租 Smartone 啲 network,將掛自己個名去搵客,咁呢個做法有咩好處?相信除咗平都諗唔到有咩原因可以吸到客。咁有咩唔好處?以本人非正式兼無經 offical 查証o既諗法係,遇到繁忙時間或地區,MVNO o既網絡使用 priority 係相對較低,同埋用唔到原本服務營運商優汁o既客戶服務。Google Fi 其實係用緊 T-Mobile 同 Sprint 個 Network,佢地兩間公司都合併埋添家陣。

咁 Google Fi 又玩緊咩價錢呢?成惠 USD$20 基本月費,無限通話同 Text。呢個時代仲有幾何會要 air time 吖,我一個月都唔知用唔用到 10 分鐘通話。。。跟住就係 USD$10/GB data 收費。 以前佢係你先揀好咩 data plan, $10 for 1GB, $20 for 2GB...然後月尾同先同你計要退錢定要追加你 data charge。但好似半年前,佢轉做先用後付,即係月尾先同你計數。基本上,客戶嚟講,分別唔大,但我覺得 Google 就可以減小退錢o既手續。價錢上,呢年兩年幾都無變過,都係 $10 per 1GB,但就 cap 咗喺 $60 max data charge。即係用超過 6GB 你都係俾 $60。咁成個 plan 就係 $20+$60+雜項同稅。你可能會問,有咩雜項呀?即係好似香港啲廿蚊隧道及牌照費o既老套嘢咁囉。

佢一個月收我 Taxes & regulatory fees 成 USD$4.49,究竟包啲咩,詳細如下:

Taxes & government surcharges
State 911 Tax $1.50
Telecomm Relay Systems Surcharge $0.04
State Excise Tax $1.50
State Infrastructure Maintenance Fee $0.01

Other fees
Federal Universal Service Fund $1.28
Federal Regulatory Assessment Fee $0.16

(你話美國褔利好咩?我從來唔覺,只係由納稅人荷包壓榨出嚟去補貼他人!)當然,有其他電訊商個價係全包,即係唔駛再額外收 Taxes & regulatory fees,值得留意。

另外,Google Fi 個 IDD 唔係貴,我打翻香港都係 USD$0.02/min. 有時真係想 Comnet 都想取銷埋佢!因為 Comnet 個 IP phone 個 quality 其實好差,對方經常聽唔到我講嘢,同埋 Google Fi block 咗我 IP phone 個 connection,我記得以前係得o架!

其實 Google Fi 仲有個強項,就係 data roaming!價錢都仲係 $10/GB!!!你覺得貴?因為你喺香港用開平 data。但我喺異地就覺得,無論 local US 定 data roaming 都只係 $10/GB,我就覺得data roaming 個價抵到爛,如果你成日要返中港台 business trip, Google Fi 我會覺得係一流,兼且佢 send sim card 俾你o既速度係勁快,真係試過第二日就送到。返大陸仲要自動翻埋牆呢!

Google Fi 抵唔抵用?真係好視乎你o既需要,如果你通勤時間長,Google Fi 未必係個好擇。但如果你 data 用量唔多又經常週遊列國,呢個 service 係一流。

而我呢。。。轉咗工之後一日通勤時間成四小時,加上回中港台機會比想像中小咗好很多,故此,又萌生轉台o既念頭。。。

No comments: