Saturday, July 14, 2018

美股之旅 上集

其實呢,正確啲嚟講,我喺八年前就已經買美股。係公司o既 stock plan。當時公司指定要用一間喺香港好出名o既公司,叫做 E*TRADE,即係億創理財呀,以前朝朝早喺 TXB 度賣廣告o架。不過近年都敵唔過巿場,佢直頭退出香港巿場。咁當然,佢退出巿場唔等於會 close 咗你 account o既,只不過入錢要入去佢美國戶口同埋啲 CS support 差啲咁囉。反正我都無操作,無咩嘢要問,佢退唔退出都話之佢。

講開 E*TRADE,都有個故事可以分享下。就係原來佢個 employee stock plan 同你一般投資買賣o既股票戶口係唔同o既。有啲操作上o既嘢,都係我家陣打緊呢篇文先晃然大悟。employee stock plan a/c 呢,你係唔可以買賣其他股票,你只可以賣出經公司買入並入到你 employee stock plan a/c o既股票。而你一賣出你 employee stock plan o既股票,就會將啲錢 cash out,無得 park 喺 E*TRADE 度再買其他股票。所以你一賣出 stock plan 啲股票就要即刻 cash out 埋。

話說有一次要入錢去 settle 稅,要不先俾稅,要不就扣掉 option 抵稅,咁我又唔知做咩海鮮痕,覺得扣股票唔抵,就想現兜兜俾稅。咁就跟 Instruction 諗住 bank transfer,點知唔得,搞咗一大輪搵埋 CS chat 先知原來我無 activate stock account,所以唔可以 bank transfer,變相我要用 Wire 或者寫 check 去。 Wire 成惠廿五蚊美金。唉,你老闆,我條氣就開始唔順。故事陸逐有來。

Wire 完o既同時,諗住橫掂都係,不如開通埋佢,方便第日買埋美股。再問埋 CS 要點開通呀。佢話要填開戶 form,跟住再係 Page 1 寫 existing customer, reactivate stock account。問佢仲駛唔駛其他証件,佢又話唔駛但要仲要寄 hardcopy。己經覺得好麻煩。好喇,我照做喇。點知個幾禮拜後仲要我打電話去又話要我補咩身份證明文件又成。仆你街,你申請已經麻煩過人,手續費又唔係平,明明係現有客戶都話要身份證明文件又成,拖嚟拖去。你老味。

之後咁啱又撞正我轉工,我就一了百了賣Q晒啲股票然後再 cash out 埋,永世唔再用 E*TRADE。無埋佢一排,佢又跟住無神神開通咗個股票戶口喎。不過,一齊已經太遲。我講過,唔再用你 E*TRADE!就好似匯豐銀行一樣,我唔會申請你o既信用卡!

No comments: