Thursday, August 02, 2018

轉台不似預期

話說早前 google fi 個 rebate 用得七七八八,又心郁郁想搵啲平啲o既 plan。因為家陣通勤時間太長,來回超過四個鐘。故此一個 unlimited data plan 好似更符合生活需要。呢期又俾我搵到 Walmart FamilyMobile 好似好抵。49.88 unlimited data,可 tehering,32GB 後會限速。咁咪一心想試下囉。

唔知點解,自己計錯數,白痴咗用 5蚊買張 sim 返嚟,其實 walmart 只要 0.99。總之就鬼掩眼喇。其實我懷疑 Walmart 個 plan + sim 貴咗幾蚊其實就係啲雜項收費,你買嗰時俾埋定係你 online 買 plan 嗰時俾,無分別,定陣反而白痴咗貴咗 4 去 ebay 買張 sim... 老貓燒鬚。。。

最精彩O既部份係:接近廿四小時了,我仲未轉到台,估計係我打錯咗 account no.,Google Fi default 個 account number 得 5 個 digits,但 myfamilymoible website 填 form 做 port in 時,佢死都要我打 9 個 digits,咁我咪打我手機號碼囉,點知。。。

Anyway, 今日返到公司又打去 CS 度做 port in,但等咗大半日都好似無咩起色,仲要 charge 咗我兩次錢。。。呢次睇嚟都幾惡搞。無喇喇有撻瘌。

No comments: