Saturday, August 04, 2018

轉台不似預期之最終回

上回講到喺公司打去 CS 去做 port in,基本上係重覆一次同我攞 information,同我自己 online 填 form 無分別,是旦喇,又睇下你得唔得先。我打去之前仲同 Google Fi CS 查詢,佢話如果要打9個 digit,就喺原來 5-digit o既 account number 加翻 4 個 0 喺後邊喎。咁我同 FamilyMobile 個 CS 講,叫佢試下打 5-digit 得唔得,佢話唔得喎,咪叫佢加翻 4 個 0 喺後邊。

等咗一個下晝,都係唔成功。返到屋企,CS 居然有打嚟,只係我 missed call,佢有留 voice message,咁我就 call back 睇下咩料。

又俾多次 sim number 俾佢之後就 check 到我想 port in 個 number,佢就話係 Google Fi 嗰邊 reject 話 account 唔啱。咁又再次同佢 confirm 一次 account number 同 pin,佢話個 system 出 unexpected error。來來往往試過三次,又地址又 SSN,講講下突然間斷咗線,個心屌咗一聲之後,定個神,就聯想到:咦,唔通成功 port out?再睇下 notification,Google Fi 就話 service canceled,即係成功 port out!咁我就開開心心食晚飯。

點知食完等咗成大半個鐘張新卡都仲未打得出電話,咁我又要再打多次電話 check 下咩料。睇嚟好似喺系統仲未 activate 張卡,CS 玩咗一輪,就叫我關機再開,叫我試下打電話。呢次真係打得出喎!咁我就知真係搞掂!佢仲要我逐樣試,打出打入text 呀上網呀。全部無問題,呢次轉台行動終於成功搞掂。

仲有,我覺得佢地 CS 啲服務又俾我想像中好喎,因為網上啲全部都話差到爆燈。或者係我無期望無失望呱。

唯一小小唔滿意o既係,$48.99 係未計稅同雜費,埋單要 $56.19。

No comments: