Wednesday, August 29, 2018

美國銀行開戶親身經歷

首先,我要講o既係,我嚴重違反咗個人中指╭∩╮( ̄▽ ̄)╭∩╮,呀唔係,係宗旨先啱。以前講過,被人 reject 過信用卡就永不錄用,但我的確係食咗言,我係悔疚過好一陣子!但面對一張聽講係全城都話好o既信用卡我居然脆底咗。不過呢樣唔係今次要講o既重點,下次先講翻信用卡。

今次係想講講去銀行開個戶口,開一個 saving account。你就可能會問,唓,開個 saving 有咩特喇呀師傅。兄台且慢,此 saving 不同彼 saving。喺香港,你要開個 saving,雖然家陣都麻煩,左填右 check,但都好平常o既一件事,尤其你原來已係現有客戶,但美國好唔同。

喺美國,default 一般你話去銀行開 account 意思係開個 checking account,亦即香港o既 current account。無論你係用嚟做出糧戶口、開 check(cheque)、交費咩都好,一般都係用  checking account 搞掂。而 saving 一般係預你有入無出,個別銀行對 saving account 提款次數係有次數o既限制。以 魔跟大窿 銀行嚟計,一年限提六次咁大把,當然 saving 係有利息支付,但 checking 好多時都係無或者小到你唔會恨,仲好多時可能要你係咩 priority account 或者咩 premium account 先會有 checking account 利息。

今次我想去開 saving o既原因又係貪心囉,其實兩年前都食過呢款優惠一次,食完就取銷咗,兩年後佢又嚟優惠,咁我咪又食多次囉。原本係開戶 saving account,十日內存款萬五蚊美金,維持三個月, 就會有 $200 rebate,六個月內 account 要仲係 active,唔係佢會扣翻錢o架。但近來做個小更新,就係將金額從萬五提升到兩萬五蚊,rebate 就升到 $300,維持月數一樣。

見佢話  online 申請到,咪諗住 online apply 入 code 開戶啦,點知開嚟開去都去到最尾一個 step 搞唔掂。咁我咪又 online message CS 問發生咩事,諗住我都係現有客戶,開多個戶口應該簡單啲呱。佢話 confirm 唔到我o既 information,要落去 branch 開戶。心諗,你老味,都用緊你 service,又點 confirm 唔到我個人資料呀。

好喇,咁我星期六就去你 大窿銀行行個圈。個 banker 都好好態度,我表明來意,佢就好快同我坐底開戶。俾完 ID 同 credit card 做身分證明後(佢要兩個文件證明你個名,其中一個要有相,而 credit card 喺美國都可以用嚟證明你個名),佢就同我開戶。誰不知,佢問下係唔係 citizen,我梗係唔係喇,佢就問我攞 green card,要 scan 做 record。佢話每逢開戶都要做一次,無辦法喎。如果佢講o既嘢係真,我就就明白點解我 online 開唔到。以小弟無根據o既估計,係由於我並非 citizen,每次開戶都會 check 你個 identity 一次;如果你係 citizen,check 過一次後就唔會再 check(我估)。顯然我又開戶唔成喇。

我上網睇翻,原來 花旗參銀行都有開戶優惠,普通戶口,唔駛 direct deposit,只要維持 $15K 喺戶口,就可以有 $400 rebate。反正都係 check 個人 information,睇嚟,呢個仲著數,反正都想喺唔同銀行開多個戶口,無必要將所有數字俾晒同一間銀行知道晒。仲有,之前學前輩講o既,按揭嗰間銀行同出糧間銀行最好分開,無必要俾佢知道你財務狀態。得閒就要做好準備。

No comments: