Wednesday, August 01, 2018

美股之旅 下集

上一次提到我唔鍾意 E*TRADE,但又想買美股喎,咁咪開始搵另一証券開戶。以我成日格價o既性格,梗係搵個 budget broker 喇。比較大路都係呢兩間,一個叫 Interactive Broker 同 Charles Schwab。

IB 就玩變相月費,佢一個 trade 好平,好似小過一個仙,但係計法有小小複雜,base on 你o既交易股數同交易金額,月尾埋單計數,如果收費少過十蚊都會收你至少十蚊,即係變相十蚊月費,但如果嗰個月無 trade 就好似唔駛收錢。

Schwab 呢,就簡單啲,一個 trade 收你 USD4.95,劃一收費,唔理你金額同數量。

簡單啲嚟講,frequent trade o既,就 IB,簡簡單單呢就 Schwab。而我就揀咗 Schwab。

開戶都係 online 填啲嘢,跟住就會問你 security question 就會 verify 到你既資料(小弟估計係你個'專屬號碼' link 咗你啲地址呀、登計車輛呀啲資料)。填好晒又 verify 晒咁咪諗住入錢囉。第一次做 account transfer money 都預咗又要等一兩日俾佢 setup/verify。好喇,setup 好晒過晒錢入去準備 trade 喇,跟住又話要打電話去 confirm money transfer。心諗,屌你,一皮嘢美金都咁大陣象,駛唔駛呀?打咗個電話去 confirm money transfer,終於就攪掂,可以買賣。

仲有個小插曲,就係本身我係有申請埋 option trade,但唔知點解又唔批,可能怕我 short 嘢 short 過龍呱。。。唯有玩住正股先。

感覺 Schwab 係有小小煩,但起碼一個電話攪得掂,唔駛返頭又呢又路。

祝我自己投資(機)順風順水,長搵長有!

No comments: